VÄLKOMMEN TILL KARINS ÄNGLAR

KUL ATT DU HITTAT HIT!

HÄR NEDAN I BILDSPELET FINNS ALLA PRODUKTER MAN KAN BESTÄLLA.
KLICKA PÅ PAUSEKNAPPEN I MITTEN OM DU VILL KIKA LITE EXTRA.

SKRIV GÄRNA EN RAD I MIN GÄSTBOK

onsdag 24 februari 2010

Änglar på minisemester...och 3 nya änglar!

Idag skickade jag iväg ett gäng änglar och halsband på fotografering.
Så snart är det dags att visa den nya designen.

Hela 3 stycken nya änglar kommer att visas då.

Dels är det ju döskalleängeln som jag skrev om i förra inlägget.
Sen kommer även en svart ängel som kommer få nr "0" , den ser ut som de övriga små men med svart kjol :-)

Den sista nykomlingen är en stor ängel som istället för krona eller gloria har en liten silverhätta.

Jag har även fått in ett naturvitt "Sidenhalsband"

När jag lagt in de nya bilderna så kommer en tävling starta med ett änglapaket värt 170:- !!!

Så titta in ofta för att inte missa tävlingen..

mvh Karin /Karins Änglar

Inga kommentarer: