VÄLKOMMEN TILL KARINS ÄNGLAR

KUL ATT DU HITTAT HIT!

HÄR NEDAN I BILDSPELET FINNS ALLA PRODUKTER MAN KAN BESTÄLLA.
KLICKA PÅ PAUSEKNAPPEN I MITTEN OM DU VILL KIKA LITE EXTRA.

SKRIV GÄRNA EN RAD I MIN GÄSTBOK

lördag 10 april 2010

Namnhalsband :-)

Imorgon 11/4 kl 11-17 på marknaden i Forsbacka kommer jag även ha med mig namnshalsband.
Det är en bricka i form av ett avlångt hjärta, eller en ring där jag stansar in valfria bokstäver och eller siffror.
En kulkedja på ca 80 cm ingår. Priset kommer landa på 150:- 
Vill man bara ha brickan kostar den 100:-

Jag tar emot beställningar där och så småningom kommer bilder upp på denna sida och på beställningssidan.

Kom och kolla på marknaden!


Jag har även ljuslyktor jag kommer ha med på marknaden, de kommer inte komma ut på sidan eftersom frakten
blir svårt och dyr.

Glöm inte att det finns presentkort att köpa!!

Ses imorgon kanske :-)

mvh Karin /Karins Änglar

Inga kommentarer: