VÄLKOMMEN TILL KARINS ÄNGLAR

KUL ATT DU HITTAT HIT!

HÄR NEDAN I BILDSPELET FINNS ALLA PRODUKTER MAN KAN BESTÄLLA.
KLICKA PÅ PAUSEKNAPPEN I MITTEN OM DU VILL KIKA LITE EXTRA.

SKRIV GÄRNA EN RAD I MIN GÄSTBOK

måndag 28 mars 2011

TÄVLING! Vinn ett namnsmycke = Stort hjärta!

Hej alla. Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade på denna sida.
Jag drar igång en tävling igen.

Denna gång är vinsten ett stort hjärta (9cm) med valfri text instansad.
Karbinhake finns monterad på så man kan hänga den på sin favoritkedja.
Värdet på vinsten är 200:-

Tävlingen börjar idag den 28 mars 2011 och avslutas den 18 april
Den 19 april dras vinnaren som meddelas via mail och annonseras här.

För att vara med i tävlingen gör följande:

1.Kopiera tävlingsbilden nedan och lägg ut den på din blogg, har du ingen blogg går det bra
med facebook sida eller liknande. Länka även till http://www.karinsanglar.blogspot.com/ om det är möjligt.

2.Skriv en kommentar till detta inlägg där du talar om vilken sida du lagt bilden. Glöm inte skriva din mailadress så jag kan kontakta dig vid ev. vinst

3.Luta dig tillbaka och håll tummarna att just du vinner.

Här är bilden:



Lycka till :-)

14 kommentarer:

Susanne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Susanne sa...

Hej Karin!
Nu har jag lagt in bilden på min facebook och hoppas på tur.

/Susanne Degerman
susanne.degerman@gmail.com

helena sa...

Nu har jag lagt upp det min facebooksida och nu håller jag alla tummar på lite tur : ) Helena "smurf" Sundelius smurfcola@hotmail.com

Lisbeth sa...

Hej Karin!

Jag har lagt in bilden och länken på min FB. Ska även lägga in den på min blogg http://lisbethotoserna.blogspot.com/

Hoppas jag har tur denna gången.

Kram
Lisbeth Andréasson
lian_1957@hotmail.com

Cathrine sa...

Hej!!
Det här fina hjärtat vill jag jättegärna vinna.Jag har länkat hos mig.

Vårliga hälsningar Cathrine

http://enlitenbitcathrine.blogspot.com/

Sofia sa...

Hej Karin!
Eftersom jag inte har någon blogg så la jag in bilden på min facebook. Ha det bra!

Fia
sofia.sodergren@gavlenet.se

Sandra sa...

Hejsan.. nu har jag lagt in bild på min blogg & länkat din sida..

nu hoppas jag bara att jag vinner detta fina hjärtat som jag så gärna vill ha :) då jag velat ha ett namn smycke mkt länge men blir aldrig av att man köper det.. så jag hoppas på lite tur & vinst nu :) sandraes_@hotmail.com

Mamma Mia sa...

Hej! jag har lagt den på min blogg! Mia

Tina sa...

Jag länkar via FB till bloggen.
/Tina
tina.laver@gmail.com

TruckerElin sa...

Jag har lagt in på Facebook.. Är alles för trött för att blogga nu, men gör det troligen en annan dag. :)
Mig vet du ju vart du hittar så jag lämnar inte min epost här, om det är ok..

/Elin Wattman

Eva sa...

Jag är med så klart !
http://urmoderns.blogg.se/tmp=11170322
så nu ska jag luta mej till baka och bara vänta på turen !

Anonym sa...

nu har jag lagt upp bilden och länken i min facebook.
Chris Rangfeldt
chrisrangfeldt@hotmail.com

Anna-Lena sa...

Hej! Kul med tävling.
Lagt upp på min Facebook sida och min blogg http://mrsproud.blogspot.com
Håller tummarna!
Anna-Lena
mrsproud@gmail.com

Zandra sa...

Jag deltar gärna och länkar från http://e-zignz.blogspot.com